Magie.

Cred că cel mai mare noroc al meu a fost să pot crește într-o lume a lui Peter Pan, a piticilor și zânelor. Mi-a dat voie să fiu tot ceea ce îmi doream și nici măcar nu trebuia să închid ochii. Fie mă trezeam Alice în Țara Minunilor, fie mă găseam prinsă în lupte cu zmei.. oricum ar fi fost, crescând, am fost atât de multe personaje încât personajul Bianca a avut timp să se creeze în cel mai minunat mod.

Tot timpul am crezut în magie, deși o parte din mine știa că Moș Crăciun e tata și iepurașul de Paște, mama. Magia totuși n-a murit. De fiecare dată când citesc basme, de fiecare dată când revăd animații, e ca și când aș fi Fetița cu chibrituri. Mica flamă are cea mai mare forță – forța de a mă trimite acolo unde doar oamenii magici pot ajunge. Mi-a plăcut atât de mult povestea din spatele lui Peter Pan, încât am decis că pot avea și eu așa-numitul Neverland, doar că locul meu e pur și simplu fără nume. E compus din toți zmeii, zânele, balaurii și minunații eroi care m-au ținut de mână și mi-au arătat că e posibil. Când ați încetat să credeți în Făt-Frumos? Când am încetat să cred în mine?..


Recent, Micul Prinț m-a învățat puțin mai mult față de ceea ce îmi arătase atunci când eram mică. M-a învățat magie. M-a învățat cum ochii care nu privesc atent, văd doar suprafața și deși în aparență fericiți, ochii superficiali nu pot vedea niciodată ceea ce văd ochii omului magic. O mână nu e niciodată un simplu membru al corpului. Pentru ochii omului magic, o mână e fie cel mai bun prieten care te atinge cu iubire, fie cel mai rece străin care te atinge cu... un cuțit. Pentru ochii omului magic, un deal nu e niciodată o simplă formă de relief; este însă lumea elfelor și a piticilor, a spiridușilor care fac ritualuri noaptea și a licuricilor care cântă muzica luminii. Pentru ochii omului magic, un om nu este niciodată un simplu om, ci o lume poate, o hartă, o cale de ieșire, un tren spre mare, o melodie a Ettei James sau Sonata nr. 1 a lui Bach. Pentru ochii omului magic nimic din ceea ce este nu e așa cum pare, căci cel mai mare defect al omului magic este însăși credința în magie..dar tot ea este și cea mai frumoasă calitate.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.