Inca un zambet, tot eu


   
     
Traiam printre particule de praf si atomi care aveau sa se transforme in CINEVA, ani buni, mai tarziu. Eram speriata la gandul ca intr-o zi o sa ma trezesc in fata realitatii in care oricum traiam. Visam si aveam visuri. Nu le-am implinit. Nu pe toate. Imi doream printre cele mai banale si frenetice lucruri si atarnam ate de primavara ( martisoare, for God's Sake )  in cei mai inmuguriti copaci. Zambeam in fata fiecarei zi si desenam cu crete pe bucati de asfalt. Ingropam amintiri in cutii de napolitane si ma bucuram la orice lucru derizoriu. Aveam club sub scara vecina a blocului meu. Citeam printre cele mai nepotrivite paragrafe ale celor mai nepotrivite carti si nu intelegeam. Acumulam cat mai multe cunostinte inutile pe care inca le tin minte si le povestesc, ca sa-i enervez si pe altii. Ranjeam sfios cand greseam sau boceam cateva minute ( depindea de situatie ). Dadeam ture blocului, pana sa descopar alta parte a orasului, asa-zisul " centru ". Ma jucam cu nisip si-mi juleam genunchii-n pietrele ascutite din spatele blocului. Aveam prietenii mei de la scara cu care-mi planuiam bucati de copilarie si langa care visam. Incercam sa-nteleg mecanismul bicicletei. Nu eram retorica, fiindca m-am nascut cu alergie la prostie si prosti ( si la anumite alimente, dar nu ma afecteaza asa tare ). Adunam stele in palma mea mica si le lipeam in gand. Adormeam cu ele si-n serile senine le dadeam diferite forme. Pictam pereti cu schite scoase dintr-o minte de copil, anoste. Eram copilul imbracat larg, in culori delirante, cu ciocolata pe fata, fara servetele-n buzunar. Acum sunt copilul lipsit de griji aparent si cu servetele-n geanta. Inca adun stele-n palma si inca pictez schite, dar pe foi. Inca visez, dar nu cu prietenii de la scara..Nostalgica copilarie.. mi-e atat de dor!
   
    
     
Singurul Paradis, pierdut.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.