Asta-i o lume de papusi cu sfori.


Am inceput sa cred in nebunia lumii, si practic am ajuns sa o vad ca pe o doctrina. Zbuciumul intrebarilor intr-o societate lamentabila ca aceasta nu isi are rostul, ecoul lor insa, DA! Tot timpul am sustinut ca insistenta, in anumite cazuri este buna si da, mi-am dovedit mie ca este asa ( nu intelegeti ca sfidez proverbul: Tacerea este de aur. ) Am citit zilele trecute un articol pe un blog si m-a inspirat, dar n-am stiut cum sa fac vizibila inspiratia mea. Se referea la una dintre cele mai scurte si complexe intrebari ale acestei nebunii: De ce?

- cere un raspuns

- are un scop

- stie ca cineva ar trebui sa fie menit sa raspunda

- nu are o limita de raspuns la fel cum nu are nici o limita de intrebare

Si este practic, de asemenea la fel de enervanta. Dar mi s-a parut interesant, si de aici am ajuns la insistenta. Nu e neaparat vorba despre astea, dar mintea mea debiteaza si da in tot felul de gropi ( nu ca necrofilii ) sau in tot felul de izvoare ale cunoasterii, paradoxale. Am realizat ceva lucruri zilele astea, si anume ca suntem scalvii propriului sistem.. propriului sistem ales de noi. Ni se vand iluzii, si am perfecta dreptate. EI ar spune ca se dau gratis, dar nu-s nicidecum ca aerul. Platim pentru intregul haos care ne darama. Unii muncesc 8 ore pe zi ca sa plateasca bugetarii, si plus, li se mai taie si din salariu mai nou. Ni se vinde iluzia de libertate, dar singura libertate pe care o tinem in maini si de care profitam este ziarul de la chiosc. N-a mai incercat nimeni sa ajunga cu adevarat la ea, sau cei ce au incercat clar nu au facut-o aici...

Si e trist, chiar daca Mircea Badea spune ca trist a devenit un termen mult prea general, folosit inutil... E trist, si asta e total vizibil!

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.