Dup-atata vreme..



Uneori vreau sa plec si uneori vreau sa stau. Uneori vreau sa plec si sa stau in acelasi timp; sa nu stiu ceea ce stiu, cat stiu, fiindca as muri mai fericita. A cunoaste nu inseamna a fii fericit. Cand am invatat ca n-are rost sa ma complic, am invatat si ca cel mai bine te exprimi in scris, cand n-ai retineri de niciun fel (poate-i doar un caz de particularitate – al meu). Nu-i lumea gri de afara de vina si nici amosfera-n care nu poti sa respiri, dar un lucru e sigur, sunt apatica, si a trecut ceva timp asa...

Si-au trecut ceva zile cu evident, ceva nopti. Pentru prima oara dupa multa vreme am dormit cu capul sub perna; am uitat muzica, am uitat versurile. Pentru prima oara dupa multa vreme m-am uitat pe mine..blocata undeva intr-o oglinda de prin casa probabil, acolo cu zambetul meu..aici, cu nu-stiu-al-cui zambet. Pentru prima oara dupa atata timp am detestat ideea de dimineata..Oricum nu imi placea, dar nu refulam ca un vampir. Pentru prima oara dupa atata vreme am simtit un junghi in interior, dar n-atingea nimic...era ratacit prin gol. Nu-s dramatisme si nici scene proaste rupte din piese de doi bani, dar nici toate motivele din lume nu cred ca m-ar putea aduce unde ajung de atatea zile, numai cand e seara. Ce magie proasta are seara! E o arta sadica si dementa care-ti tortureaza fiecare neuron, fiecare nerv...toate simturile. Doar seara se amplifica durerile, fie de masea, fie mentale.. si cu toate astea am iubit-o mai mult ca dimineata, mereu. Noaptea-i linistita...noaptea doarme orasul si ma uit la el de la geam... dar ochii mei nu-l cuprind pe tot si chiar si asa bucata mea de noapte-i minunata. Si dupa atata vreme-i iarna, si dup-atata veme-i frig...si pentru prima oara dupa vremea asta nenorocita, am simtit o unda de singuratate...iar..

E doar o pasa. O sa ma trezesc in weekend si n-o sa mai fie asa.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.