Imperfectibilă.


...uneori

Mă-nghiontesc, mă lovesc de multe ori de feţe cu grimase pe care pur şi simplu nu le mai suport. Se sufocă; râd sau se hlizesc la unele dintre cele mai negre puncte al căror sens oricum nu sunt în stare să îl perceapă. Dar critică. Feţele inferioare şi ignorate, critică. Critică? ... e doar o invidie care îi roade pe toţi în interior şi se întâmplă să o verse uneori pe unde apucă, iar dacă sunt în cale şi eu, atunci pare cu atât mai bine. Nu sunt perfectă şi nu am pretins vreodată a fi. Răbufnesc atunci când ceea ce iubesc pare a nu fi în regulă; mă enervez repede şi de cele mai multe ori ceea ce fac sau ceea ce zic nu e nici măcar jumătate din mine însămi... dar a fi lângă ceea ce iubesc este partea care nu va dispărea niciodată din mine – nici atunci când plâng, nici atunci când râd şi nici atunci când greşesc. A-mi pierde răbdarea într-o societate în grabă, al cărei scop e doar atingerea unui punct numit fericire, prin încălcarea limitelor sau a oricăror alte mijloace, este o greşeală. Punctele mele negre se întind uneori atât de puternic şi e greu să le găseşti sfârşitul, dar nu am ce de să îmi cer scuze pentru asta, fiindcă iubesc. A-mi pierde răbdarea în faţa unui om a cărui vină poate uneori, e doar în lumea mea, e o greşeală şi în acelaşi timp o linişte care aduce siguranţă. Aş sparge pietre dacă aş vrea să îmi consum nervii; mi-aş zdrobi pumnul de perete; aş alerga şi aş ţipa infinit, dar dacă într-adevăr aş face-o din răutate şi nu din prea multe gânduri adunate şi iubire, atunci nu aş face-o spre tine, spre ei, spre voi, spre oricine altcineva care ştie că îmi pasă. Nu mă aştept să fiu lăudată şi nici nu mă aştept să fiu înţeleasă la nivelul la care ar trebui, de toată lumea. Clachez, cad, mă pierd, mă transform uneori în partea din mine care se teme de singurătate şi ţipă, dar sunt aici mereu pentru tine, pentru ei, pentru voi, pentru oricine care ştie că îmi pasă. Şi îmi pasă. Şi am nopţi care nu fac altceva decât să mă macine sau dimineţi care nu fac altceva decât să mă enerveze. Greu de crezut că ceea ce ţine în viaţă orice, poate fi o sursă nenorocită de lumină care nu face altceva decât să îmi întunece mai tare noaptea deja pierdută. Şi uneori poate că mai mult încurc decât să ofer ajutor; uneori, poate că, involuntar, mai mult mă închid în mine în loc să mă golesc de orice sentiment cretin al cărui loc nu e lângă ceea ce sunt sau care rătăceşte nesimţit prin viaţa mea. Nu neg, pentru că, atunci când mă uit în oglindă ştiu că sunt fericită şi cu părţile mele lipsă.. aşa, cu goluri, cu nebunii şi cu temeri stupide. Dar uneori vreau să mă fac înţeleasă mai mult decât las să se vadă, şi atunci, între noaptea care mă macină şi dimineaţa care mă ocoleşte, caut refugiu la tine, şi poate că mă lovesc, poate că mă înghiontesc, dar asta-i doar pentru că nu mă pot sătura de ceea ce îmi oferi necondiţionat şi vreau să ştii că îmi pasă...

Pare că modul meu de a fi pare că lasă de dorit, uneori..  

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.