Avar.

Din trei planete una singură mă înfăţişază,
Când scriu, când plâng, când râd...când tu eşti trist
Sub Jupiter m-ascund...angoasa mă bruiază.
Din Marte iau speranţe, din Soare iau o rază,
Şi o arunc spre tine, dar tot nu luminează.
În colţul cu stafii al camerei obscure,
Stau singuri doi copii.
E linişte, e negru şi plin de geamandure
Iar ei aleargă veseli spre limită.
Te-apropii – te simt ca pe o aură fragilă,
În palmă ţii planete, ghiozdanu-i plin de pietre...
În spate se ascund copacii gri ai vremii,

E linişte şi tac din nou.

M-ascund în  pieptul tău şi ţip cât pot de tare
Să mă audă pământenii; sunt fericită şi pot-
Să dau la o parte sentimentele avare, şi să alerg cu tine-
Spre mare, sa înot.
Dar undeva la geamandură sunt doi copii blocaţi
Şi stau cu Timpu-n braţe senilizând speriaţi...
Se mişcă-n ritm haotic strigând numele tău...
Şi-aici, în depărtare constat că Ea, sunt Eu.
Cu numele în minte şi marea în pahar
Salvăm trecutul nostru şi-ajungem vii la mal
Şi-n negrul trist al cerului crăpat,
Tu mă trezeşti din vis, avar şi speriat...

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.