Suficient.

Nu cred că îmi amintesc cu exactitate ultima noapte dormită total, ultimul vis în care toate păreau a se lega într-un mediu calm, cicatrizând uşor realitatea, dar cu siguranţă îmi amintesc de ultimul vis... cu tine.

Îmi amintesc drumul spre autogară; casa de lângă lac; marea; gustul cafelei; ultimul somn adânc; cireşele de azi dimineaţă; tricoul tău de acum mai bine de trei săptămâni... îmi aduc aminte atât de multe detalii, dar totuşi pare că uit ceea ce e esenţial uneori. Nu-mi amintesc de ultima plimbare prin pădure în care să-mi reflect fiecare gând pe copaci. Îţi spun, nu-mi amintesc uneori că nu e bine să ţip, să strig, să consum fiecare parte din mine. Uneori uit să tac, uneori uit să vorbesc. De cele mai multe ori îmi uit raţiunea în casa de lângă lac iar calmul, prins într-un tren, spre mare. Îmi uit nopţile în muzică, iar muzica în minte. Nu dau importanţă blocurilor gri şi mai mult ca sigur ignor căldura infectă a soarelui, fără de care, inevitabil, nu aş mai trăi. Nu sunt adepta cafelei de dimineaţă şi nici a pantalonilor mai scurţi decât boxerii mei. Nu îmi place să mă trezesc duminică dimineaţa şi mă pierd uşor într-o  expresivitate acută, maniacă. Aşa sunt eu, dar nu ştiu cât din toate astea mai contează. Urăsc sonorul trecut de medie, când ascult muzică la laptop; ador să mi se spargă căştile în urechi, în schimb. Sufăr de un fel de blocaj al realităţii uneori...

...atunci când tot ceea ce pare a fi normal încetează să mai fie, îmi împachetez două pensule şi câteva culori, o coală albă şi un borcan murdar, cu apă şi pictez. Când mă pierd în cărţi – adică atunci când a picta nu e suficient şi când căştile mi-au exploatat îndeajuns timpanele – mă simt acasă. Când umblu dezorientată pe străzi şi când pantofii mei nu au nicio legătură cu rochia; când geanta imensă insistă să mă care sau când ploaia îmi udă nasul, îmi amintesc de tine.


Nu cred că îmi amintesc cu exactitate ultima noapte dormită total, de fapt, nu cred că ţin minte mai nimic, în afară de tot ceea ce-mi pare că se leagă de tine. Nu-mi place cafeaua dimineaţa şi nici pantalonii scurţi. Nu-mi place căldura excesivă şi nici duminica. Îmi placi Tu
Atât este suficient.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.