Eu însămi..

Știți..

..cred că am început zeci de pagini în ultimele zile. Nu îmi găsesc cuvintele. Nu știu dacă e din cauza schimbării de vreme, din cauză că m-a ajuns stresul, mai mult decât o face de obicei, dar nu îmi pot găsi cuvintele. Am dormit mai bine, am fost mai liniștită, totuși, noaptea, nopțile..
Atunci când mi-am pierdut încrederea în oameni, atunci când m-am obișnuit să nu mă atașez, pentru că s-ar fi sfârșit oricum aberant, atunci am simțit că începe viața mea. Într-un an m-am descoperit pe mine mult mai mult decât am avut ocazia să o fac în toți cei optsprezece, de acasă. Aici, nu e acasă. Acasă se simțea atât de departe, la început, încât eu și noaptea ne povesteam toate secretele, niciodată nu dormeam, niciodată nu trăiam independent una față de cealaltă. Aș vrea să cred că sunt extravertă, că îmi dau voie să exprim ceea ce simt la momentul la care se întâmplă, dar nu sunt. Am nevoie de scrisori, de timp și de multe nopți albe pentru a ajunge aici. Am crezut că m-am pierdut de mine, mult, mult timp după ce nici măcar în oglindă nu păream să mă mai recunosc. Într-un an, am învățat cât de mult contează SĂ CRED, cât de mult contează SĂ SIMT, cât de mult contează SĂ MĂ ATAȘEZ. Am învățat cel mai mare secret al vieții – fericirea. Am învățat că bucuria se transpune, se divide, se găsește în orice; am învățat că există mereu cineva care te va aștepta chiar și în miez de noapte, pentru că uneori conexiunile sunt atat de adânci, încât și somnul și trezitul și durerea se sincronizează. Într-un an am învățat multe despre RĂBDARE. Am învățat că oricât de imposibila și de îndepărtată pare, răbdarea este o virtute adânc ascunsă în mine, adânc ascunsă în noi, care se naște din iubire pentru ceilalți, din iubire pentru sine. Am învățat despre FLUTURI, despre JURNALE și despre cele mai simple metode de RELAXARE, care nu presupun nici ochi închiși, nici muzică de meditație, nici cărți motivante, ci unitate, încurajare și iubire. Am învățat despre mine că sunt dependentă de oameni precum sunt de ciocolată. Am învățat că trebuie să fiu înconjurată de cele mai dragi persoane pentru a scoate cea mai dragă persoană din mine însămi; am învățat să mă văd prin ochii voștri așa cum nici oglinda, nici eu, nu mă credeam a fi capabilă. Într-un an am învățat despre mine că sunt o persoană care poate iubi nemărginit, care nu așteaptă nimic în schimb, dar care nu poate fi dreaptă precum un soldat, decât cu ajutorul vostru.
..și după zeci de pagini începute, astăzi, în sfârșit am înțeles. Oricât de mici au fost bagajele mele atunci când am venit aici, prima dată; oricât de multe aș fi pierdut pe drum, v-am găsit pe voi, și cu voi, am putut din nou să spun că sunt ACASĂ..


:) mulțumesc!

Bianca.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.