..în eternitate

Mă gândesc uneori la vulturi, la frumusețea lor care îi face să piară, să dispară, până în punctul în care nici nu vom mai știi că au existat. Mă gândesc uneori la oameni, la frumusețea din ei și mârșăvia cu care trăiesc uneori și sfâșie, rup, distrug ceea ce au ...distrug chiar propria ființă. Mă întreb uneori, cine-și va mai aminti de noi după ce vom dispărea?

Nu mai scriu atât de des, nici nu mai am timp, nici nu mai am experiențe. Dar niciodată nu încetez să mă întreb. Încotro mă îndrept? De unde am venit, până la urmă? De ce nu schimb ce vreau să schimb și de ce nu sunt sigură de ceea ce vreau? Nu sunt prea sigură că specia noastră tolerează fericirea în adevăratul ei sens. Nu știm să iertăm. Nu știm să ne iertăm, să mergem mai departe, să ignorăm un rău fără să-l întoarcem, să o luăm pur și simplu de la capăt. Știm să ne legăm, să ne formăm o rutină, care odată întreruptă, ne fărâmă sufletul în mii de bucățele și ne umple mintea de țipete de ajutor. Plănuim tot, controlăm tot, ne certăm, ne îmbrâncim, la ratb, la metrou, pe stradă. Suntem atât de haini încât credem că un simplu zâmbet ascunde cele mai negre intenții. Cine râde? Cine se mai bucură? Cât de rapid se pierde umanitatea, cât de ușor o pierdem, cu atât de multă vână – atunci când spargem oglinda de nervi, atunci când nu avem compasiune, atunci când uităm să iubim, atunci când uităm să NE iubim. Nu mai știm, nu mai vrem să evoluăm. Și totuși trăiesc cu o oarecare speranță că dacă nu azi, măcar mâine va fi bine. Și mă entuziasmez la razele soarelui pe care cândva le uram; și-mi place să mă refugiez în Tine; și-mi place că noi încă mai putem iubi, încă NE mai putem iubi.. Și ador modul în care tot ce este inuman, în MINE se contopește cu tot ce e uman în TINE și-mi amintesc că avem dreptul să zâmbim, să vedem altceva în afară de durere și mizerie.. și ador faptul că tot ceea ce-i inuman în TINE se unește cu tot ce e uman în MINE și-ți amintești cât de mult îți place să fii fericit, să mă strângi în brațe noaptea..


Mă întreb uneori, cine-și va mai aminti de noi după ce vom dispărea, și-atunci îmi amintesc că vreau doar să dispar odată cu tine, fără urme, fără întrebări, fără amintirea unuia despre celălalt în suflet, undeva, blocați în eternitate..

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.