Oameni.

Nu știu încotro se va îndrepta ceea ce voi scrie. Știu doar că am tot evitat să o fac. M-am ferit, m-am ascuns, n-am știut ce urma să scot din unghiurile minții, dar mi-e dor să scriu.

Nu știu nici dacă ar trebui să vorbesc despre anul ăsta, sau despre ce sper că va urma, despre cursul vieții.. nu mai știu nimic. Am trecut prin atât de multe stări care m-au divizat în ceea ce sunt și ceea ce ar trebui să fiu atunci când oamenilor nu le pasă. Am învățat că prin natura lui, omul este de un egoism fantastic, dar totuși, după mii de ani de evoluție, am învățat să-l controlăm. Da, așa s-ar zice.. Faptul că nu ne pasă, acum, e o alegere. Și mă întreb, uneori, de ce majoritatea alege să nu îi pese? De ce ochii se țin închiși în fața oamenilor care oferă iubire și deschiși în fața celor pe care, cu disperare, vrem să îi iubim? Sunt sigură că a existat o perioadă a istoriei în care omul a fost om; în care omul a știut să își deschidă sufletul și mintea către alți oameni, învățând valori morale precum respectul, loialitatea sau demnitatea. Sunt ferm convinsă că undeva, blocate în timp, sunt mii de suflete care vor să trăiască din nou așa cum trăiau înainte – fără aplicații pe telefon care să le spună când să fie fericiți; fără măști și ipocrizii; fără toată mizeria de astăzi. Am trecut prin atât de multe stări încât am ajuns la concluzia că sunt, din păcate, dependentă de oameni. Și atunci m-am întrebat "Dar oare de ce?". Mi-a fost frică să admit că eu nu pot conviețui cu mine însămi, că mi-e frică de gândurile mele sau că nu îmi trebuie mult pentru a cădea în melancolie. Odată ce am aflat adevărul despre mine, totuși, am înțeles că el este universal – nu există izolare pentru un om – fiecare dintre noi are nevoie de cineva aproape. Toți suntem dependenți unii de alții.



Și atunci... nu știu încotro se va îndrepta ceea ce am scris și cine va citi, dar la ce e bună singurătatea? Și mai ales, la ce e bună atâta timp cât suntem înconjurați de.. oameni?

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.