Epilog


În intimitatea nopții degetele tale par mai catifelate, simțurile mele devin mai ascuțite. Dintr-o dată mă îmbrac în liniște. În intimitatea nopții, atunci când îți ating gâtul, îmi vorbești cu o privire care luminează doar golul dintre noi doi, atât de mic încât un ac cu siguranță-l poate umple, atât de gol încât o haină n-ar fi de ajuns să îl îmbrace. Mi-e sufletul cât luna atunci când noaptea minții tale mă ocrotește, atunci când noaptea minții tale se îmbrățișează cu tot întunericul meu. Mi-e sufletul cât luna atunci când dintr-o singură persoană mă prefac în trei, să-ți pot atinge sufletul și buzele și coastele – toate-n unison. Mi-e sufletul o noapte și iată ce liniște e între noi. Atât de liniște încât tot ce-nseamnă zgomot n-ar putea să o alunge, atât de amplă încât niciun volum n-ar putea să o doboare. Tu, du-mă dincolo de noapte. Du-mă dincolo de vorbe. Du-mă acolo unde ești. Cât să te mai caut? Mi-e sufletul noapte atunci când strig către pustiu; mi-e corpul tot un pumn de gheață, legat pe margini cu oțel și încleștat într-o piatră. Și totuși nu cer nimănui ciocan să spargă zidul și nu cer nimănui incantații ori vorbe cordiale. Nu cer o minune dar dă-mi, te rog, o aripă cu existența ta. Dă-mi prezența ta în bătaia lunii, în căldura soarelui.. dă-mi un soi de liniște pe care mintea mea nu știe să o găsească decât în pumnul tău. Deschide pumnul.


În intimitatea nopții, degetele tale par mai catifelate, iar pumnii tăi odată vii sunt descleștați de orice amintire. Ești tot întins spre mine, cu palmele deschise – palme-n care eu dansez, în care zgârii cu unghiile până la fericire și cânt un imn al liniștii, o odă a plăcerii. În palmele tale scriu un vers pe care te rog să nu-l citești cu ochii, să nu-l citești cu mintea. Să-l citești cu palma mea, pe care s-o ții strâns, în intimitatea nopții.

22:33

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.