:-??

Genial weekend.Ziua Andei geniala.Am redescoperit pasiunea mea pentru animatii.Nostalgie...Frumos...O baba iesea din sexshop si parea destul de satisfacuta.Da frate...Mosuletul cu geanta de la AllStar e okay...Dar baba cu vibratoru'...NU.NICIODATA!Sunt depasita de fazele astea:|.Bubu a avut probleme cu politistii.Conversatie inteligenta:

Mami(politist): Ce faci baiete?De ce te-ai urcat cu picioru' pe scaun?

Bubu(Bogdan): Ca sa ma urc pe marmura sau ce o fi aia din spatele lui

Mami: Da' tu stiai ca nu ai voie?De ce te-ai urcat cu picioru' pe scaun?

Bubu: Ca sa ma pun pe marmura

Mami: Ma baiete,la ce sc inveti?

Bubu: Roaita

Mami: Pe cine ai diriginte?

Bubu: Pe dna ********

Mami: Pai si asa te-a invatat ea?Sa te urci cu picioarele pe scaun?De ce te-ai urcat cu picioru' pe scaun?

Bubu: ...:|

Inteligenta maxima:|.Hmm...ce am mai facut eu weekendul asta?Am gasit o reclama faina.Am cumparat o vaca de plush pt Anda:> LA MULTI ANI >:D<

:)))Geniala...si o melodie:>



The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down
Asculta mai multe audio Muzica »

Va doresc o saptamana placuta>:D<

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.