:D

M-am trezit cam prost azi dimineata,ca am iceput cu nostalgia.A trecut vacanta...:-<

Ma rog...apoi m-am pus sa fac ceva teste...d'alea geniale:>




Your Punk Band Name Is...



The Intellectual Tater Tot







You Are a Chick Rocker!



You're living proof that chicks can rock.

You're inspired by Joan Jett and the Donnas.

And when you rock, you rock hard.

(Plus, you get all the cute guy groupies you want!)






You Follow Your Head



You're rational, collected, and logical.

Generally, it takes you quite a while to fall in love.

In fact, you've even been accused of being very picky.

While you're cool, you're not ice cold.

You just know what you want, and don't mind waiting to get it.


 

GeniTal:>.In fine..azi am chef de un film si singuru' nevazut din toate care le am e House of wax....Nu ma uit.Nu merita sa pierd ziua asta doar ca sa ma uit cum ii strapunge cineva capu' lu' Paris Hilton.De fapt,daca ma gandesc mai bine..merita:-?,doar ca nu am eu dispozitia necesara de a ma bucura destul,de faza aia.:D

Azi nici nu stiu ce melodie sa mai pun:|.Hmmm...il pun pe Bobita.Nu foarte noua melodia,in schimb foarte faina.Pacifista:-??



Bob Sinclar - Together
Asculta mai multe audio Muzica »

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.