Discutii pe forum

Pentru ca nu am avut din nou ce face,am aterizat pe un forum (ramane anonim) care m-a amuzat teribil.Am inceput prin a citi "10 lucruri care te definesc ca rocker" --->TOTAL HILAR! Normal ca pe tema asta au inceput certurile gen: Cocalarii vor sa le demonstreze rockerilor ca nu se spala si ca sunt niste idioti si  rockerii la randul lor le demonstreaza cocalarilor ca sunt niste oameni de nimic.In fine..dand din una in alta..am gasit aceasta descriere parca luata de pe matrimoniale.ro: 

Citez: "Eu sunt metalist si ma inbrac doar in negru-dispretuiesc manelistii,dar fac asta doar de 9 ani,inainte eram "baietas" si purtam culorile curcubeului+un lant de cupru suflat cu aur,nu citeam din "principiu" ca eram ocupat sa cutreier toate speluncile ca sa pot agata fete de mina 4 care la 1 zi dupa ce o cunosteam voia casatorie si procreare,ma bucur ca am avut ocazia sa cunosc un alt gen de oameni,si am scapat din acea mizga,apropo de nespalati...fac culturism si dus de 2 ori pe zi"

Caracteristica 1: analfabet

Caracteristica 2: prost de bubuie

Caracteristica 3: asta manca Salam pe paine

Caracteristica 4: e picat de pe luna

Caracteristica 5: l-as pune sa defineasca culturismul

Multumesc Helianei pentru caracteristicile de mai sus.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.