Filme

Dupa incercari esuate de a ne uita la The Village,am pus Grind si Detroit Rock City ca doar deh...era zi si mult prea multa veselie.Nu aveam chef de horror..ne trebuia o comedie,adrenalina..ceva:-??.

Eh,si dam noi drumu' la Grind...Nicu si Yuli,incantati bineinteles (ei rolleri fiind).Nu a durat mai mult de 5 minute incantarea ca era cu skateri:-j da' bine macar ca faceau si aia grind :)).Bine,filmu' e foarte fain...Sunt aia 4 tipi,obsedati de sk8 care isi fac un grup numit Super Duper Team si se chinuie sa gaseasca sponsori ca sa reuseasca s aintre intr-un concurs de sk8.Dupa nenumarate incercari,au ajuns in concurs si au castigat si alte chestii tipice si THE END.

Si asa printre randuri,sa nu uit sa mentionez ca am fost 8 oameni in total,cu tot cu Helly(la ea am vizionat filmele).

Apoi dam drumu' la Detroit Rock City.Dai si razi si minuneaza-te de scenele tipice din film (toti aveau iubite,toti se pupau si bla bla).In fine...in asta e vb tot de 4 tipi care incearca sa ajunga la un concert la KISS si trec ei prin tone de chestii ca sa ia biletele alea da' logic ca le obtin si se duc la concert si totul devine tipic,din nou...E misto filmu':>.Cea mai tare faza e cea in care unu' din ei,striga la un megafon ca s-a dezvirginat intr-o biserica..."Biserica nu va mai fi la fel,acum":)).

Apoi plecam si Anda da replici geniale/genitale gen : Tipa are un prieten de 3 ani asa ca nu te da la ea.

Am ras teribil la faza aia:))...nu intelegeam daca sunt impreuna de 3 ani sau daca tipu' are 3 ani :)).In rest,nimic nou..probleme existentiale:-??.Ieri seara am avut o stare nasoala...ma uitam la Because i said so,care de obicei ma facea sa ma simt bine si dintr-o data m-am intristat si mai tare...Ciudat..ma simteam prost ca toate erau cu cineva si eu imi plangeam de mila,din nou.Mi-a trecut...sunt bine:)).Azi am 2 melodii:>.Reggae nelipsit!



Damian Marley-Where is the love
Asculta mai multe audio Muzica »

si ceva de la Trapt...mi-a placut melodia asta.Era in Grind (film cu coloana sonora foarte misto).



Trapt - Headstrong
Asculta mai multe audio Muzica »

Merci ca ati citit (DACA ati citit):)).

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.