Inceputul (toamnei)

Da,este inceputul.Inceputul blogului meu si inceputul toamnei (stranie coincidenta).

Tot navigand eu pe net,am dat de niste bloguri foarte interesante.Bloguri care m-au determinat sa imi fac si eu un blog,ca sa nu ma plictisesc si ca sa am ce critica...ma rog..si asta,dar si faptul ca aia cu blog sunt tru si ca sa fiu si eu tru,trebuie sa am blog...De fapt..asa e natia umana:|.Nici nu mai stiu ce sa scriu.Inceputul asta e naspa.N-am subiect.:|Ce poti comenta la un titlu care se numeste "Inceputul (toamnei)"?:|..nici de schimbat nu pot sa il schimb pentru ca totusi e inceputul si e esential (sau nu).

Yeee.

The end:| (ce ironic..sa scrii la o chestie cu titlul "Inceputul" the end:|)



Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.