Ne ingropam in prostie

Ma gandeam totusi ca,daca iti faci blog trebuie sa si postezi pe el si daca postezi pe el,macar posteaza ceva inteligent.Nu am crezut ca sunt oameni care isi fac blog si incep sa isi jeleasca viata.De fapt,nu ca as avea ceva cu ei in mod deosebit,dar mi se par penibili...Adica,sa vedem..ma uitam pe un blog,la o tipa de maxim 13 ani care era tare suparata ca nu stia ce sa faca..Nu stia daca ar fi bine sa ii dea papucii sau sa ramana cu el.Pai bine frate...soro...ce ne intereseaza pe noi ca tu ai un iubit de care te-ai cam plictisit da' parca nu l-ai lasa totusi?!Bine,probabil ca va intrebati cu ce ma ajuta pe mine ca am postat chestia asta...Mda,nu ma ajuta doar ca,la plictiseala fac chestii aberante si cum nu aveam de cine sa ma mai leg,am inceput sa caut bloguri si sa comentez.

De fapt,oamenii astia se cred foarte inteligenti si se dau rotunzi ca le stiu pe toate?Mai bine s-ar da patrati,ca si asa sunt paraleli cu tot:| .Tot ce mi-ar lipsi acum,ar fi sa dau de blogu' unei pitzy care explica in vreo 20 de postari cum sa ne facem unghiile corect chiar daca ramanem pe intuneric. 8-|

Buuuun,si acum sa caut o melodie buna pentru starea mea de spirit. :-?

E reggae:D..si nu e decat un fragmentel din melodie ca pe toata nu o gasesc...ma rog,daca va place o cautati si voi si o ascultati.

Tears On My Pillow - Johnny Nash

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.