Nimic special

Teribil.M-am trezit la 8:15 ca sa bantui cu inca 7 oameni prin oras si sa iau haine si alte cacaturi.

Am ajuns acasa unde am constatat ca parca-parca mi-e foame si trebuie sa mananc.A inceput sa ma doara capu'.Inca nu ma prind daca am facut insolatie sau daca am racit:| .Nimeni nu imi da subiecte de comentat pt blog.Sunt pe conferinta cu vreo 4 oameni care se contrazic : "Nu e genial,e genital!"...Va rog frumos,putin respect.Imi place...fiecare cu ce-l doare...Heli cu genitalu' ei,Ina cu Yuli si dragostea lui si Corina cu melodia.Buuun...nici nu mai stiu ce melodii sa ascult.Noroc cu Helly care ma aprovizioneaza zilnic cu melodii noi.Si ca sa termin cu aberatiile pe ziua de azi o sa va las din nou o melodie,si de data asta am gasit-o pe toata :x.



Damian Marley - Welcome to Jamrock
Asculta mai multe audio Muzica »

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.