Pare ca...

Pare ca vine Craciunu'.E frig afara.E mohorat si oamenii sunt posomorati.Beau ciocolata calda si mananc covrigei.Exact ca de Craciun...Tot ce-mi lipseste e o colinda.A inceput si scoala...ca in fiecare an,deschiderea a fost plictisitoare.Am o stare foarte ciudata...parca sunt nostalgica...parca visatoare...Am mai scris inca o porcarie...m-am inspirat dintr-o reclama de la TV.De obicei inspiratia vine pe budha...acum a venit de la TV...merge si asa:-?.

E asa ciudat cand crezi ca toti din jurul tau evolueaza si se tin in pas cu Timpul,dar tu nu.E ca si cand te uiti la un film care se tot intrerupe.Nu reusesti sa intelegi nimic din el...Ma rog,pana la urma o scoti la capat..dupa zeci de ore de nebunie8-|.Eh,cam asa e si sentimentul ala.In fine...sa caut o melodieeee:-?hm....in niciun caz reggae..nu e vreme de asa ceva.



Snow Patrol - Chasing Cars
Asculta mai multe audio Muzica »

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.