SOS Boromir in flacari!

Yep,Boromir in fire!

Sunt mandra de mine.Mandra de faptul ca azi,ca un om care vrea sa iasa din rutina,am decis sa nu mai trec prin centru si sa nu ma mai holbez la cocalarii care se iau de mine sau sa ascult replici obscene.Azi am stat in fata blocului unei prietene,cu ea si cu alte doua prietene,dar pentru ca ne-am hotarat sa ne plimbam putin,am ajuns in centru.Pe Ana o apucase foamea asa ca am zis sa trecem pe la Boromir (patiserie,zice Heli) si sa cumparam food.Cumpara Ana mancare,mananca...Ne mai facem noi veacul prin fata Boromirului si la un moment dat (revelatie) m-am hotarat sa ma intorc si sa ma uit tinta la cosul de gunoi care,spre surprinderea mea,emana un fum.In cos era o tigara care era inca aprinsa.Dobitocul cu tricou roz si cu inel la gat,din spatele nostru o aruncase si plecase senin sa isi termine plimbarea.Ana,a aruncat o hartie la gunoi (punctul culminant),moment in care vanzatoarele ies infuriate si una din ele,mai a dracu' incepe sa tipe la noi : "Voi nu plecati de aici pana nu stingeti focul!!!Chem politia!!!Pai ce?!Nu stiati ca sunt gaze pe aici prin zona?!!"

Disperata femeia8-|.Incercam noi sa ii explicam frumos ca...: "Tanti,nu noi...noi am aruncat o hartie,altcineva" da' ea nu..ea o tinea pe a ei: "Hai ca v-am vazut eu din magazin,am vazut cand ati aruncat-o" (pai daca tanti a vazut,cum sa te mai impotrivesti?ne-a prins si gata8-|).Bine...nu am ajuns la nimic.Tanti nebuna si a dracu' scoate sacu' de gunoi,il pune pe jos,ne injura,bolboroseste ceva si intra in magazin.O alta tanti care constientiza ca nu noi "daduseram foc" la Boromir,a stins focul si ne-a lasat sa plecam.

Ce o fi gandit femeia?Ca ne-am saturat de produsele tari din patiserie si dupa o vara intreaga ne-am gandit sa dam foc la Boromir?Stateam asa si ne amuzam pe faptul asta...La cine sa fi sunat?La politie,salvare si pompieri?Pai era si mai ironica faza urmatoare: Tatal Anei e pompier si Ana da foc la tara (ce funny sunt;;) ->vb Andei).

Si pentru ca nu ne-a ajuns faza cu Boromirul...in drum spre casa mai dam si de un chel cu iubita dupa el care ne face curci.De parca el era mai atragator fara par si cu o capra dupa el 8-|.

Concluzie finala (Mircea Badea style): Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.