Weekend

In sf. e weekend:x...Si...e ziua Andei...De ce am tinut sa mentionez neaparat?Pai,pentru ca e tare dulce,pentru ca implineste o varsta mai "importanta"..ca sa zic asa:-? si pentru ca trebuie sa o fac si pe ea fericita *La multi ani omule>:D<*.De fapt ziua ei e duminica,da' o face sambata:-??

In fineee...saptamana asta a fost tare ciudata...prima saptamana de scoala dupa vacanta :-<...Imi lipseste..vacanta..Mdea..Cui nu?:))Asa...Am descoperit obsesia lu' Andrei pentru bambus =>Andrei = panda.Nimic interesant:)).Pana luni trebuie sa citesc niste lecturi de vacanta pe care nu le-am citit in vacanta din cauza ca imi era lene:-?.Am scapat de un test la mate.Marti dam test la biologie.Luni ne asculta la romana...si tot luni avem ore cu noua profa de engleza:-<...blonda...:-<...Ma doare capu' numai cand ma gandesc:|.Acum,melodieeee:>...Hmmm...:-?



U-turn (Lili) - Aaron
Asculta mai multe audio Muzica »

Nu,nu e deloc vesela...dar...e totusi toamna:-??...

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.