Am racit.



Am racit,da.

Am stat o saptamana acasa si m-am gandit la fel de fel de porcarii.Fel de fel de intrebari carora nici macar nu vreau sa le mai aflu raspunsu'...da' totusi ma framanta.Am scris o tona de chestii fara sens.Am privit ore intregi cum se miscau  frunzele in bataia vantului...am realizat ca e toamna.Stiam ca e toamna,a ramas decat sa realizez si am facut-o.Nu e bine...e iar starea aia de melancolie,iar starea aia undeva intre tristete si fericire,iar e frig si iar e toamna...Nu am mai facut de mult poze si asta se presupunea a fi o pasiune...De unde?Nici macar fotografia nu ma mai incanta...Si acum ce fac?Iar pierd timpu' pe blog si imi scriu gandurile,si asa...destul de rupte de realitate.

când ai nevoie de dragoste nu ti se da dragoste.
când trebuie sa iubesti nu esti iubit.
când esti singur nu poti sã scapi de singurãtate.
când esti nefericit nu are sens sã o spui.

când vrei sã strãngi în brate nu ai pe cine.
când vrei sã dai un telefon sunt toti plecati.
când esti la pãmânt cine se intereseazã de tine?
cui îi pasã? cui o sã-i pese vreodatã?

Cam asa e...:-?Muzica?...ah...Coldplay de data asta.



Coldplay - The Scientist
Asculta mai multe audio Muzica »

Extraordinara saptamana.Ciudate ganduri.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.