.

Nu prea mai stiu ce sa mai scriu.Mi-am facut blog de dragu' de a scrie cand ma apuca...si asa nimeni,in afara de Heli nu il mai citeste.Multumesc Heli,fara tine...as fi avut 0 comm-uri la fiecare postare>:D<.

Azi,dupa crize lungi,suparari si mici certuri am reusit sa ajungem la Ilinca sa vedem Good Luck Chuck (foarte fain filmu'...nu am mai ras asa la un film,de mult..cred) si Mica Sirena 2 (de fapt fragmente ca io cu Ana am plecat mai devreme si eu personal nici nu prea am fost atenta:D).Ah...ce fain ar fi sa dea un om friendly  de blogu' asta si sa am si io macar o data in viata noroc..noroc chior,vorba aia.In fine..nu toti avem noroc..Si iar ma apuca starea aia nasoala...Ca si cand...ca si cand alergi pe un camp plin de flori,primavara si incerci sa prinzi fluturi...toti fug de tine..si ramai singur;ca si cand incerci sa auzi un film mut,tu orb fiind.A inceput un vant puternic.Si acum cateva minute era cald...Am o stare teribil de ciudata si o nevoie teribila de tine.Macar pentru 1 minut.

E doar o seara trista...imi va trece.Frumos monolog,asa-i?8-|...Simt nevoia sa opresc tacerea din apartamentul asta intunecat...si ma enerveaza oamenii astia fericiti din prostie.Fericiti pentru ca se  forteaza.Fericiti pentru ca isi impun.Nu fericiti pentru ca simt.Ti s-a intamplat vreodata sa iti fie frica pana si de vant?...21:45,multumesc ca ai intrat.

Si asa,m-am mai descarcat si eu..e bun si blogu' la ceva.



R.A.C.L.A.-O lacrima pt pamant
Asculta mai multe audio Muzica »

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.