Photoshop



Ma rog,m-a apucat si pe mine febra de photoshop.Am studiat,cica.Am reusit eu sa fac una alta si sunt destul de fericita ca imi iese.Ma rog,am mai facut de curand o poza la ochiu' meu minunat cu o culoare minunata care nu e nici verde nici gri nici maro nici etc.:|...si totusi pare verde.In fine...fac eu poza si o bag in photoshop bineinteles...racita fiind si stand si in casa,nu aveam ce face asa ca ma apucasem sa modific poze.Rezulatul?Un ochi albastru:-?...Imi place:D...chiar imi place:>...In fine...vroiam sa mai tai putin din ea,cam jumate:D ca nu prea imi place partea aia verde...Dar..e mai cute asa..mai speciala:)).

Asaa...ce melodie am eu pentru ziua de aaaazi?:-?Una de care stiu de pe Mtv...mi-a placut:D



Patrice - Sunshine
Asculta mai multe audio Muzica »

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.