Rutina


E ciudat ca a inceput iar scoala.Iar teme,iar teste,iar profesori noi...Luni ma gandesc ca imi e somn si ca a inceput saptamana.Marti ma enervez ca stiu ca urmeaza miercuri si am mate.Miercuri ma intreb de ce trece timpu' asa greu.Joi incerc sa aflu daca ne dau drumu' de la ultimele ore.Vineri ma enervez iar ca facem mate in loc de info.Urmeaza weekendul.Nu prea pot sa ies ca anotimpu' nu imi permite sa ma simt bine...Trebuie sa ma imbrac gors,sa se rupa hainele pe mine de la atatea straturi sau in cazul in care ploua sa ma mut din Mall in Mc sa nu pot sa stau ca bou-n ploaie.Daca prietenii sunt acasa,ma duc la ei (asta daca sunt dispusi sa ma suporte pe mine si inca 2-3 ca niciodata nu ajung sa ma duc decat eu la un friend).La cinema nu am cum sa ma duc ca avem un cinema de tot rasu' la care nici nu ruleaza filme bune (asta daca mai ruleaza ceva).Prieten nu am,ca daca as avea,as putea si sa stau mai mult afara ca ar avea cine sa ma duca acasa in siguranta (bine,sa stau mai mult afara in serile in care nu imi ingheata oasele).Noroc ca sta Ilinca langa mine.Si dupa weekend,incepe iar saptamana...si iar aceleasi lucruri.Si iar ma intreb de ce printre atatia colegi (ca om fi si multi rau) nu sunt decat cativa care incep sa se maturizeze.Cativa care incearca sa dea un sfat bun.Cativa care au si momentele lor de tristete/nostalgie/melacolie etc.Restu'...ori prosti si le e bine,ori copii si imaturi (nu ca eu as fi Dra Maturitate).Cine a zis ca prostii sunt fericiti a punctat bine.Si atunci...cum sa nu ajungi la cartea lu' Martin Page (multumesc Heli ca mi-ai spus de ea) " M-am hotarat sa devin prost "?

Vreau vara inapoi.Hai sa aducem soarele si sa  ne intindem pe iarba ca inainte,fara nicio grija...fara niciun sunet...
"Bucuria şi durerea măsoară rău orele; prima le face secunde, cealaltă secole."
Nane - Aripi
Asculta mai multe audio Muzica »

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.