Am revenit


N-am fost plecata niciunde da' mi-a fost lene sa scriu si mi-a zis Ilinca sa mai postez ceva ca s-a facut panza de paianjen pe blog.Deh..acum postez:))Nu am facut nimic interesant,scoala,teme,acasa....Tv,PC si mi-a dat Anda IDu' lu' Claudiu...Am desenat:>Va rog observati arta.--->

Asta e "graff" facut impreuna.:))...Adevarate talente.In fine...altceva?Ah,da....Halloween fericit!Chiar daca a trecut,am avut o seara minunata de Halloween.Bine ca nici nu imi place mie Halloweenu' da' ma rog.Aaaa...Luni avem grevaaaaaa,ohh da.Saptamana asta a fost naspa:-?...Probleme,orgoliu...toate balariile posibile.Dar...a meritat,avem 3 zile de weekend:x...La multi ani Mircica!Mircea,stiti voi...a facut 18 ani!!Happy b-day to you happy b-day to you etc.Asa,si sa fac reclama,va rog cand va plictisiti ascultati http://www.radio.victory-art-events.ro

O saptamana placuta:>mai scriu si cand ma intorc din oras:D...Intalnire:-"

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.