Mi-am luat pet :>


Daa.Am adoptat o oita:))E draguta.E roz:>

Mi-am luat si pet si prieten (da,tin neaparat sa mentionez 8-}).Nu pot sa spun ca am fost ocupata si d'aia nu am mai scris doar caa...Lene...lipsa de interes.hehe:D

In fine...nu am facut lucruri prea interesante.Singurele chestii mai noi fiind mentionate in primele randuri.E frig.Foarte frig.Astia au pus deja decoratiunile de Craciun..Intru si eu sa cumpar mancare in magazin si dau de un brad impodobit si ma intampina o colinda.Craciun fericit!:|...In fine..altceva nou?:-?hmm..o poza faina cu Ilinca:>eu..eu am facut-o bineinteles B-)..Mie imi place..nu stiu ce ziceti voi:-??...Ca tot veni vb de Ilinca..si ea are un pet:>o musca...Sta pe peretele ei de vreo 3 zile...Trebuie sa ii cumpere lesa si sa o scoata la plimbare:))

Okay...o sa revin cu postari noi:))fara lene de data asta (sper)...O melodiiie:>



The Fray - Over My Head (Cable Car)
Asculta mai multe audio Muzica »

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.