...

Sunt tare dus cu pluta,

Dar mai pot s-ajung la mal.

Da,asa e:)).Sunt tare fericita azi.Fara motiv.De fapt,azi am avut una din zilele alea in care te trezesti prea devreme si n-ai pofta de mancare,te doare-n gat si n-ai niciun chef de scoala.Singurul lucru pe care vrei sa-l faci e sa mesteci guma toata ziua pentru ca simti ca ai gura-mputita,chiar daca te-ai spalat pe dinti pana la epuizare 8-|.Ma rog :)).Am promis ca scriu si cu promisu' am ramas.Lene,porcarii...miercuri teza la romana.Succes mie,succes tuturor >:D<.Nimic nou,nimic special...Se spune ca nu te poti numi indragostit/a pana nu treci prin toate etapele...Pana nu te certi cu el/ea,pana nu te desparti de el/ea si va impacati in 5 minute si toate balariile astea...Acum stau si ma intreb...daca ai o relatie care merge foarte bine si nu te certi niciodata cu el/ea..nu te poti numi indragostit/a?:|...Cu intrebari d'astea-mi pierd eu timpul:))...Eh,dragilor si dragelor...inca putin si vine Craciunu':x...pe care inca nu m-am hotarat unde sa-l fac,e la alegerea mea...aici,sau la Bucuresti...desi,cred ca raman aici:))...Anu' trecut la Bucuresti am avut un Craciun deprimant...Bucurestiu' ma deprima.Trist.Groaznic.Siii...imediat dupa Craciun vine ziua mea:x...8->la la la la laaaaaaaa..In cautare de melodieee:-?



Vank-Regele soselelor
Asculta mai multe audio Muzica »

O iubesc,m-a inveselit.E veche,e faina...e cretina.Imi place:D


Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.