Mi-e dor.


Am avut inspectii vineri.Germana,istorie si mate.A fost relativ okay desi la istorie am cam zbarcit-o.

     Am facut 12 ore de mate in 5 zile.Mi-a iesit si pe nari.Mi-a ajuns.Eu,filologie...eu nu mate!In fine..am asteptat teribil weekendu' asta.Am fost asa fericita sambata dimineata.Sambata,a fost superb.Toata ziua minunat.Dimineata baschet,apoi prin oras,apoi inca cateva chestii marunte dar care pentru mine au contat si pe seara,totul fain...un film fain,mai de graba.Azi insa,totul groaznic:|.A nins,deci fara baschet8-|...in oras am iesit si am degerat si am dat de cineva care s-a distrus.Un om distrus...Ah tu...de ce te distrugi in halul asta?Esti ca o marioneta care se plimba unde vrea papusarul...Traiesti asa intr-o lume a ta...Nici nu vezi oamenii din jur.Te strig,tu mergi si nu auzi.Te urmaresc...nici nu iti pasa.Geez.Mi-e dor de tine.Trebuie sa iti revii.Mi-e dor de adevaratul tu8-|.Nu-mi pasa ca nu e bine,nu-mi pasa ca toti zic sa te las dracu' si sa te uit.Am si eu sentimente,dar...la asta poate nu se mai gandeste nimeni.Fiecare vede din perspectiva lui.Gata cu victimizarea...Macar m-am descarcat si eu undeva.In rest...saptamana asta...nimic special.Anda e in Italia:)).Mi-e dor de tine fato:(...ma rog..Probabil nici nu o sa vezi asta...deci...nu mai conteaza:))...tot mi-e dor.

      Alba sau neagra...viata e plina de petice.



Bitza cu Guess Who - Prin ochii unui trecator
Asculta mai multe audio Muzica »

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.