A trecut atat de repede ziua de azi..


        Mult prea repede.N-am simtit-o.Tot ceea ce am simtit a fost o unda de dispret in lacrimile unui om.

         Mda...azi am facut un om sa planga.N-am facut nimic rau.Ajuti un om si reusesti sa il superi.Asa e viata,asa e lumea asta.Vorba aia: vezi-ti de treaba ta,nu te mai baga in ale mele.Pranteza: (Ce te uiti in CUR,ce te uiti in CUR,ce te uiti in CURtea mea?parca tu n-ai CUR,parca tu n-ai CUR,parca tu n-ai CURtea ta).Am uneori impresia,cand ma uit in oglinda...ca vad un copil rasfatat care ii supara pe toti.Un copil pe care se chinuie parintii sa il hraneasca si el tipa,arunca peste tot cu mancare si face cat mai urat posibil;un copil pe care vrea sa il ia bunicu' din parculet,de la groapa cu nisip si care se revolta si ii arunca bunicului cu nisip in ochi,sau il musca...Un copil d'ala.Da' toti avem momente in care suntem enervanti,uneori chiar fara sa vrem.Constientizam azi ca n-am avut tocmai o zi buna,dar n-am avut cum sa o schimb...Avand in vedere ca timpul era deja trecut si facusem o gramada de porcarii..n-am mai putut schimba nimic.Poate i-am enervat pe toti azi.Pe Ilinca am obligat-o sa vina cu mine acasa,pe Ioana am facut-o sa planga..Imi pare rau.Am avut o zi proasta.Nu am facut cu intentie chestiile astea,de fapt...m-am chinuit sa le fac intr-o maniera cat mai placuta ca sa nu para deplasate si totusi..oamenii plang si sunt frustrati.Mi-e un teribil dor de vara.Imi placea sa merg tarziu pe strazile oarecum pustii,sa fie cald...sa stau pe scara din fata blocului pana mi se incingea fundu'...Mi-e dor de toate astea si...chiar daca va veni vara,probabil nu va mai fi la fel.Toate verile sunt diferite.In fine...azi am vorbit cu Dumnezeu.E un Dumnezeu putin cam ciudat,dar..cica el e.

God: 
Do you have any idea what I am talking about? 
Me: 
yes
God: 
What am I talking about? 
Me: 
cacat 
God: 
Sure, cacat sounds like a good topic.

God:
GOD rules.
Me:
Hell rules
God:
I call it "Hades". Do you have any conditions I should know about? 
Me:
not really,why Hades?
God:
Oh really? The explanation is rather complicated. 
Me:
explain it to me
God:
"It" refers to The explanation, I think.
Me:
:|
God:
"It" refers to The explanation, I think.
Me:
:|
God:
"It" refers to The explanation, I think.
Me:
:|
God:
"It" refers to The explanation, I think.
Me:
ok...it really is complicated
God:
Ugh. Are you sure it is?
Me:
X_________Xare you kiddin' me?
God:
OK Let's talk about you.

Pe bune,e cretin:)).

iGod.Pam pam:))



Nasta - Amintire Fara Rost . . .
Asculta mai multe audio Muzica »

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.