Azi.Ieri.Maine...Mereu.

    Am recitit "Crize sau inca o poveste de dragoste"...In fine,doar o scena:))

Mi-as dori si eu sa pot avea o poveste gen cea de mai sus.:|E o poveste de dragoste mai diferita.Nu e ca toate celelalte.Cum ar fi sa te trezesti intr-o dimineata in pat cu un om pe care nu il stii,si care sa devina iubirea vietii tale?Cum ar fi sa te trezesti in fiecare dimineata langa acelasi om ciufulit pe care il iubesti...si care din cauza faptului ca e somnoros sa iti dea una peste fata in incercarea de a te imbratisa?Sau..dimineata,pentru ca sunteti in intarziere la servici,sa va incurcati chilotii...Sau sa il rogi sa te astepte la gara si sa te ajute cu bagajele si sa nu vina...Apoi,cand in sfarsit apare sa incepi sa tipi la el: DE CE AI INTARZIAT ATAT?  si el sa iti spun calm: am mancat un mar:d   si sa te ia in brate si sa te stranga atat de tare de parca viata s-ar termina si imbratisarea aia trebuie sa fie cea mai speciala.Sa-ti trozneasca oasele cand esti la el in brate si sa te sarute apasat.Sa tresara de fiecare data cand simte mirosul parfumului tau.Sa te razi in cap si sa te duci la el: Iubitule,asta e noul meu look    iar el...dezorientat sa iti spuna: Iubito...imi...    si tu: ITI CE?:-L   el: imi place...nici nu ma pot exprima   si..in ciuda faptului ca esti cheala,el sa te iubeasca asa cum nu a mai facut-o nimeni.Sau sa te trezesti in diminetile din weekend in tricoul lui larg,care atarna pe tine,ciufulita si sa te intrebi cum de ai un iubit atat de prostanac incat sa creada ca tu esti perna si sa o sarute in somn.Sa il iubesti chiar si cand sta in baie 3 ore si tu faci pe tine;chiar si cand imprastie pasta de dinti prin toata chiuveta;chiar si cand sparge vaza ta,mostenire de la strabunica...Sa te iubeasca chiar daca ii accidentezi masina;chiar daca ii spui ca nu iesi cu el in oras daca nu poarta tricoul roz pe care i l-ai facut cadou si care ii mai e si mic;chiar daca il bati la cap mereu sa mergeti la mama ta si el mereu se scuza ca nu poate...Sa il iubesti si sa te iubeasca cu tot cu defecte,cu tot cu orgoliu,cu tot cu tricoul roz si mic si cu tot cu vaza de la strabunica.Sa te iubeasca mereu.Sa il iubesti mereu.Sa fiti mereu impreuna.

    Mi-e dor.:)

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.