O bucata de 'te iubesc'


     In disperarea de a gasi un raspuns la o intrebare simpla m-am rostogolit in pat in asa hal,incat am mototolit cearceaful si cutele nu s-au mai dus nici dupa ce l-am calcat.

      Mi-am mototolit si sentimentele impreuna cu gandurile si le-am combinat apoi cu amintiri.Am facut un fel de frappe de ganduri si sentimente.Am scos din colectia mea de amintiri,o amintire frumoasa pe care am servit-o ca prajiturica.Am stat pe balcon vreo 4 ore,pana la ora pranzului.Am priviti pomii,oamenii,frunzele.Am privit norii,fluturii…am pasit prin gandurile mele.La pranz,am devorat o ultima soapta de-a ta.Gust bun.Am devorat pana si partile stricate…caci erau stricate frumos.Erau minciuni frumoase.La cina,am vrut sa mananc o salata din cuvinte de iubire.Am cautat in frigider dupa ingrediente;am cautat la piata;am cautat pe strada;am cautat in baie;am cautat in camara;am cautat la mama acasa…Si am gasit o bucata de ‘te iubesc’ ascunsa intr-o scrisoare pe masa din sufragerie.

      Am mototolit din nou cearceaful.De data asta,fara ganduri,fara sentimente.Doar cu o bucata de ‘te iubesc’.



Profethu' - Zbor la joasa altitudine
Asculta mai multe audio Muzica »

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.