Azi..nimic

A fost o zi nasoala.Mi-a fost rau.Am stat in casa.

Am facut poze:)) la blocuri.A plouat.Am intrat pe mess sa vad care cum/cine ce/ce mai misca/ce mai moare si am inceput discutii interesante;am ajuns la concluzii interesante;am schimbat pareri interesante..Am realizat ca exista oameni care sufera mai mult decat as fi crezut eu vreodata ca o fac.E ciudat..e ciudat sa iti formezi o parere despre cineva si intr-o fractiune de secunda sa o schimbi.E ciudat pentru tine,ai impresia ca daca ai gresit asta,poate ai gresit tot (sau asta e doar in cazul meu).Nu mi s-a intamplat sa ma gandesc de prea multe ori ca as fi putut gresi in legatura cu caracterul unui om,nu...nu pana acum cateva zile.Mereu am sustinut ca oamenii nu se schimba,de fapt inca sustin asta...Nu se schimba,ci doar isi arata adevarata identitate.E parerea mea,poate e gresita,dar e a mea.Si acum,o bucata dintr-o conversatie,interesanta,zic eu: 

Ea: nu e vina ta ca nu pot eu sa iti intru pe sub piele
El: nimeni nu poate
Ea: bine,poate daca i-ai lasa si tu,ar fi mai simplu...e ca si cum tu ai un zid in fata ta,si pana il sparg eu pe ala,tu faci altu'...vin momente in viata in care tre' sa te lasi de construit
El: pentru?
Ea: pentru ca sunt oameni care merita sa vina la tine,poti ridica un zid dupa ce ii cunosti pe ei,dar e alegerea ta ce faci
El: de ce ar vrea?
Ea: pentru ca le pasa,chiar daca tu nu poti crede asta
El: de ce le pasa?
El: cine sunt eu?
El: de ce le-ar pasa?
Ea: nu trebuie sa fi cineva ca lor sa le pese,le pasa pentru ca pur si simplu s-a intamplat...e ca si cand te indragostesti...nu vrei sa faci asta,e involuntar,se intampla pur si simplu
El: ..



Coldplay - See You Soon
Asculta mai multe audio Muzica

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.