Don't worry,be happy

Imi plac romanii.
Afara e ropot si un tip merge la plimbare cu cainele si isi spala picioarele sub o teava prin care se scurgea apa de pe acoperis.
Afara e ropot si un tip isi spala papucii intr-o balta care statea sa se faca lac.
Afara e ropot si oamenii culeg flori.
Afara e ropot si oamenii merg lejer prin ploaie cu celofan pe ei,sau cutii in cap.
E genial,oamenii sunt intr-un constrast divin cu fenomenele de afara.Cum poti frate sa te speli pe picioare in timp ce langa tine fulgera si cade un copac?Cum poti sa stai sub un copac cand e furtuna?Cum poti sa uiti geamu' deschis cand e furtuna?Mi se pare interesant sa merg pe strada,speriata ca o sa ma prinda furtuna si sa vad cum se plimba un tip,in pijamale,cu cainele.Atat de lejer,n-avea nicio treaba,niciun stres.Cum poti sa te duci in mall la etajul 3 cand e furtuna si cand mallul sta sa se inchida?Nimeni nu verifica.Ramai blocat acolo.Sunt comozi oamenii,si e bine asa,DAR NU SI CAND E ROPOT!!!Sau si mai genial...cum poti sa joci miuta cand afara fulgera ca dracu si ploua torential?Tot ce-mi lipsea sa vad,erau doi muncitori pe marginea strazii,cu o bere,un salam si o rosie in timp ce feliile de paine erau luate de rafala de vant.
Of,dar cine sunt eu sa-mi fac griji pt ei?Pana la urma...
Don't worry,be happy!

Bob Marley - Don`t Worry , Be Happy
Asculta mai multe audio Muzica

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.