Tu nu vezi...

Tu nu vezi...

Daca inchizi ochii te pierzi...

A trecut ceva de cand n-am mai scris,stiu.Mi s-a turtit PCu' si a trebuit sa stau sa-l astept pe bro sa il faca:|,in fine...S-au intamplat ceva chestii de cand n-am mai scris.Am luat vacanta:)).Genial...3 luni de lene,sau nu.Am fost la RMA in Craiova,da,asta da:D.A fost chiar fain,cu mici-mari exceptii gen: Parazitii au pierdut in fata lu' Puya ; In timp ce ascultam (Bleac)xy Girls si beam bere fara alcool (cea mai scarboasa chestie posibila) un idiot imi punea mana pe fund (mda stiu: e greu sa gasesti un mix bun) siiii Bitza a cantat putin:| dar macar a fost live si genial.Mi-am schimbat niste pareri,mi s-au confirmat niste temeri,am fost dezamagita chiar intr-o perioada...dezamagita ca nu tot timpul prima parere e adevarata.Am invatat sa zambesc mai des(chiar si cand oamenii din jurul meu sunt indispusi).Am avut impresia ca am vazut vreo 3-4  stele cazatoare da' erau avioane:-L.Mi-am pus si dorinte degeaba...x_x

Am mancat visine si cireseeee:D Imi plac:D

Aaaaah da,si am vazut o faza geniala intr-o emisiune cred:

"Stiu ca o sa ajung in Rai cand voi muri fiindca Iadul l-am cunoscut deja."


Voltaj - vara trecuta
Asculta mai multe audio Muzica

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.