Uite un avion

-Uite un avion,cand sa ma bucur?
-Cand o sa ti se implineasca toate dorintele!

Tin si acum minte ca mereu intrebam cand sa ma bucur cand vedeam un avion,si mereu mi se spunea : atunci cand ti se implinesc dorintele…dar,niciuna nu s-a implinit.Am vrut sa am un prieten- n-am avut;Am vrut sa mananc cirese- nu mai erau pe piata;Am vrut o rochie alba- aveau numai roz;Am vrut un animal- mi-au luat un peste;Am vrut o casa- stau in apartament;Am vrut periuta de dinti cu baterii- am una normala si tocita;Am vrut camera mov- e portocalie;Am vrut ciocolata amara- am primit inghetata;Am vrut margarete- am primit trandafiri;Am vrut sa ma iubeasca- si-a batut joc;Am vrut un cret- am primit un tampit;Am vrut un film de actiune- am primit o comedie;Am vrut o jucarie- am primit un bibelou;Am vrut o carte- am primit o chitara;Am vrut sa fiu fericita,dar dorintele nu mi s-au implinit.

-Uite un avion…inca unul…

Snow Patrol-Crack The Shutters
Asculta mai multe audio Muzica
Have a good night!(or day):)


Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.