Vechituri.Gunoaie.

M-am apucat sa fac putina ordine in viata mea,in PC si in dulap(in camera inca nu am inceput).
Mi-am zis ca ar fi bine ca din cand in cand sa arunc ce nu-mi mai foloseste,sa arunc ce e vechi,e timpul pentru ceva nou.Eh,si tot cautand eu dupa gunoaie,am gasit ceva printr-un document de word uitat de lume si batut de soarta:)):
"Stim amandoi ca sunt momente in care nu ne ajunge sa auzim o voce la o bucata de plastic,nu ne ajunge sa privim o clipa capturata pe o hartie ce dureaza la infinit,nu ne ajunge sa auzim simple cuvinte sau simple fraze si nici macar nu ne ajunge sa fim unul langa altul si de-asta pierdem tot iar dupa ce pierdem ne dorim ca bucata de plastic sa sune si sa raspundem pentru a auzi o voce,ne dorim ca acea clipa de pe hartie sa fie reala si ne dorim sa auzim simple cuvine…in momentele de singuratate ne-ar ajunge sa fim unul langa altul…in momentele in care suntem unul langa celalalt,ne plictisim,ne pierdem…si nu ne mai regasim…"
M-am gandit sa arunc asta aici,pentru ca,vorba aia: 
Gunoiul unuia,poate fi comoara altuia.
In rest,ce sa mai zic?A murit Michael Jackson - trebuia si eu sa postez asta pt. ca probabil toti au postat pe blogurile lor si tre' sa fiu si eu in trend.Am vazut un film fain,pe care chiar il recomand (asta daca nu l-ati vazut deja).Este vorba despre Confessions of a Shopaholic,aparut chiar anul acesta.Ok,filmul se invarte in jurul unei domnisoare cu varsta in jur de 23 de ani care era obsedata de shopping.Restul,descoperiti si singuri.Faceti un ceai,luati popcorn,descarcati filmul si voila!Vizionare placuta! ^_^

Play and Win - Only (balada)
Asculta mai multe audio Muzica

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.