Am invatat ca..

Am invatat ca pot sa zbor si cu aripile frante,
Ca daca am ramas in urma,ma pot ridica sa merg inainte.
Ca daca zambesc mai des,eman mai multa fericire,
Ca daca m-am blocat intr-un abis,mai pot gasi calea de iesire.
Ca daca am prieteni,am intreaga lume,
Ca n-am nevoie de nimeni in viata care sa ma indrume,
Ca ma pot descurca si singura,pe scena vietii nu am trac,
Ca sunt un simplu pion pe-o tabla de sah,
Am invatat ca pot invinge timpul,chiar daca este prea rapid,
Ca o pot lua pe scurtatura,ca pot trisa,dar cad in vid.
Ca pot ajunge intr-o lume in care pot sa fac ce vreau,
In lumea viselor unde mi-e permis sa fumez,sa plang sa beau,
Ca pot fi oricine vreau sa fiu,atunci cand imi e greu,
Ca pot trece peste orice obstacol,alaturi fiind cu Dumnezeu.
Ca pot ascunde-n inima,un sentiment obscur
Si ca in aparenta,pot tot timpul sa ma bucur.
Ca pot minti doar cu privirea cu care te strapung usor,
Ca pot produce agonie,sunt ca un drog,incet v-omor
Ca pot sa las in urma tot ce-am trait o viata,
Ca pot s-o iau de la capat,cu o noua speranta.
Ca pot sa mor si totusi sa fiu vie
Ca pot sa-ti dau la orice,o explicatie.
Ca am raspuns la orice intrebare,
Dar tu poti sa imi spui,cine sunt eu,oare?..



Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.