In picioare am bocanci si in spate car doar o chitara..

In picioare am bocanci si in spate car doar o chitara,
Merg singura de vreo 4 zile,ma intreb unde-o sa stau asta seara.
Mi-e dor de noptile in care,stateam pe bloc doar noi doi
Priveam cum apunea soarele si radeam ca niste boi
Eram copii,fraieri,aiuriti
Stateam crispati unu’ langa altu’,eram indragostiti
Ieseam in parc si ne tineam de mana ca niste scolari
Umblam pe drumuri pustii ca niste hoinari,
Pe malul lacului stateam si zdranganeam la o chitara,
Asteptam impreuna soarele sa rasara.
Imi spuneai bancuri proaste,dar tot ma faceai sa rad.
Langa tine nu puteam sa stau plangand.
Si pe 8 august,totul s-a terminat..
Ai venit la mine cu ea de mana,sa-mi spui ca m-ai uitat..
Si pentru prima oara m-ai facut sa plang,
Tine minte: la bancurile tale,acum,eu nu mai rad.
Au trecut ani de cand ne-am despartit,si inca tin la tine
Esti primul cu care m-am uitat la un rasarit,stii bine
Primul care mi-a spus cat de mult tine la mine
Primul cu care m-am imbatat,si am cazut in lac
Primul in fata caruia am avut un trac
N-am stiut ce sa iti spun cand mi-ai spus: stii,te iubesc
Am vrut sa spun: si eu ,dar m-am blocat,nu vroiam sa gresesc
Esti primul care,mi-a deschis noi orizonturi
Si primul care a stiut sa-mi fie alaturi.
Ai fost insa si primul care s-a plictisit de mine.
Primul care mi-a dat cu sutu’ cand imi era mai bine
Esti primul care inca ma face sa plec de acasa doar cu gandurile
Si primul care ma face sa scriu toate aberatiile
Si din cauza ta am plecat iar doar cu bocancii si chitara
Si tot din cauza ta am golit si calimara
Am tocit penita si am scris mii de foi..
Mi-e dor de tine..mai exact,de noi doi…



Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.