Azi,nimic.



N-am facut azi mai nimic special,am simtit toamna.


Serile sunt mai racoroase si diminetile mai innorate..Aleea din fata blocului e din ce in ce mai acoperita de frunze si banca din ce in ce mai rece;Copacii din ce in ce mai goi..Nici macar "prietenii mei'' nu o mai ard pe la scara,e prea frig si prea nostalgic.Sunt fericita totusi ca,odata cu toamna mi-am regasit un vechi si foarte foarte bun prieten.Ce ti-e si cu prietenii astia?Cu ei te certi,dar tot cu ei iti e mai bine..cel mai bine de fapt,poate pentru ca la ei te duci in miez de noapte cu 7 tone de belele pe umeri si la ei le descarci;pentru ca ei iti dau un sfat si o bere cand iti e greu;ei te suna sa te intrebe daca esti bine;cu ei bei la meci;cu ei scuipi seminte si rupi banci din fata blocurilor;cu ei te duci la mare fara prea multi bani;cu ei dormi pe banci cand te ratacesti prin cine stie ce oras al dracu'...Ei sunt acolo pentru tine.Indiferent de anotimp,ei sunt acolo si te faca fericit.Eu am prieteni diferiti,cu care vorbesc diferite chestii si care ma fac sa reactionez diferit,e si normal..dar ii iubesc pe toti,nu stiu de ce tocmai azi mi s-a nazarit sa scriu asta pe blog,poate din lipsa de idei/subiecte,dar asa e,ii iubesc.Sarind la alta idee,ca un disc zgariat,ma gandesc ca mai e putin si vine iarna,ceea ce inseamna nu iar ci din nou vreo 2 luni de Hrusca non-stop,pentru ca asa e la noi in oras,asta se asculta la boxele legate de stalpi,iarna..E frumos intr-un oarecare fel,cel putin noaptea,sa mergi intr-un punct inalt din care sa privesti toate luminitele si cat de frumos ninge.E superba iarna.E superb sa n-ai bani si sa vrei sa bei ceva cald;sa iti iei o cafea fierbinte la 1leu si sa se raceasca atunci cand iesi afara;e superb sa zambesti ca un bou uitandu-te la prima ninsoare;sa te imbraci cu 10 straturi de haine care de fac de 10 ori mai mare dar si de 10 ori mai suplu,pt ca transpiri in ele ca in sauna;sa deschizi geamu' dimineata pt o gura de aer curat si sa iei un bulgare-n fata..Abia astept iarna,desi...abia a inceput toamna...


Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.