Bon Appétit!

M-am ingrozit azi.Teribil.
Totul a inceput normal.O zi normala,o dimineata normala.Am vazut un film,dupa care mi-a spus o prietena sa caut ceva pe google,ca sa dau de o poezie,ca nu mai stia sigur cum se numeste.Am scris: "obisnuiam sa" si am dat search.Printre toate titlurile de p'acolo,inclusiv poezia,am vazut o fraza care m-a socat: ”Obişnuiam să mănânc carne de om”.OK!Stiam ca lumea e nebuna si ca se poate orice si eram total convinsa ca nu m-ar mai putea soca nimic,dar articolul asta m-a socat:|.E vechi,voi,probabil il stiati,eu nu.Cica un moderator al unei emisiuni,a invitat ascultatorii la dialog,punand intrebarea: ”Care-i cel mai neobişnuit lucru pe care l-aţi mâncat?”.Si..saracu’ om,cand sa incheie crezand ca a auzit toate ciudateniile posibile,primeste un telefon de la o femeie care spunea ca in tineretea ei,manca carne de om [scuzati cacofonia].Ok..povestea e ceva de genul asta: Femeia a crescut intr-un sat din Africa.Ca un om normal,mergea la macelarie sa ia carne.Zilele treceau si gustul ei era tot mai fraged.Raspunsul macelarului: carne de vitel.Ok,nimic anormal.Ulterior,mama ei a aflat ca acea carne de vitel era de fapt carne de copii,copii care erau rapiti de macelar,transati si scosi la vanzare pe post de carne de vitel.Cica fetitele de culoare erau specialitatea lui..Ce viata minunata,nu?:D


Bon Appétit!^_^
Nota persoanala: nu mai cauta "obisnuiam sa" pe google:|!


Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.