Pam Pam :x

N-am mai simtit de mult un gol in stomac,sau fluturi care se plimba in gol imbatati cu dragoste.De mult nu m-am mai trezit cu un EL in gand si de mult n-am mai putut sa retin un alt numar de telefon,in afara de al meu.De mult nu am mai fost asa happy...din toate punctele de vedere.Nu am mai zambit de mult atatea zile la rand.Nu am mai scris de mult un nume pe banca.Nu am mai fost de mult asa aeriana (ok,mint,mereu sunt aeriana,dar de data asta sunt aeriana la patrat).Nu mai mananc,nu mai dorm,apa beau,inca beau apa...Dar restu' sunt asa,de umplutura...Ai zice ca sunt nebuna,dar nu.E superb...ma gandesc noaptea la atatea lucruri si cand in final adorm,adorm cu zambetul pe buze...E superb.Pana si certurile alea mici imi plac,ma intriga,inca nu am experimentat dar mai e timp..Timpul..Acest Timp care trece asa de greu atunci cand astepti,dar e atat de superba clipa pe care ai asteptat-o atunci cand o atingi si o traiesti.Sunt chiar fericita si daca nu as mai avea matematica saptamana asta as fi si mai fericita:x...Dar ce conteaza?Va iubesc ma,pe toti>:D<

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.