..hm



Cum saptamana asta a inceput relativ bine,am inceput deci si eu,sa postez pe blog:)),ca daca era nasoala,nu mai postam,imi era prea lene sa ma plang de tot ce mi s-a intamplat.In esenta,nu s-a intamplat nimic spectaculos,au fost chestii gen: scoala,vecina de deasupra care are insomnii si tot merge pe parchet ca sa-mi scartaie mie-n creieri,vecinu' cu mixtape de Parazitii si Guta,ceaiul de dimineata cu o aroma diferita ca nu mai am musetel,carti,concursuri,proze alea-alea.Toate astea + o mini-raceala.Oricum,am raspuns azi la o provocare si am ajuns sa fac o povestioara tare aiurea concluzionand ca Harry Potter si Twilight nu mai sunt la moda,acum Marius si Mimi sunt pe trend.Pentru mai multe detalii:
http://pacu.toateblogurile.ro/

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.