Imi place:)

Vezi tu…posibil ca frigul sa aduca amintiri?
In fine,vantul asta obosit mai are putin si-mi crapa geamurile.E frig,sau ca sa citez Bacovia “E sange,plumb si toamna”.Toamna noastra se cam transforma in iarna de fapt,dar merge.Partea dubioasa a situatiei este ca desi e frig,eu simt seara,cand stau pe pervaz si ma benoclez cu atentie la masinile ce gonesc pe sosea,o atmosfera calda…Acum ca e EL in viata mea am impresia ca am un motiv adevarat sa fac anumite lucruri…lucruri in general,poate chiar fapte microscopice pline de sentimente efemere.Zambesc mult mai des,asta e clar..Probabil o sa imi inghete zambetul pe fata.E posibil,oare?Si chiar daca zambetul meu ar ingheta,inima lui n-ar inceta sa mai bata nici la -70 grade.Oricum,ideea e ca daca am avut pana acum un loc lipsa,acum i-am gasit piesa potrivita.Revenind la amintiri…pai da,ma mai bantuie uneori.Sunt ca niste fantome intr-un pod plin de mii de alte lucruri utile (caci orice informatie iti va fi utila candva).Vreau vacanta…Craciun.Copacii din faza blocului n-au chelit inca..Mai au ceva frunze.Mi-a stricat primaru’ toata privelistea.Mi-a micsorat aleea ca sa mareasca strada si nici nu a terminat constructiile…E o mlastina in toata splendoarea ei la mine in fata blocului.Mlastina cu ciment prin ea si bolovani aruncati de colo-colo.Nici cainii nu mai stau langa banca de urat ce e si nici boschetarii nu mai dorm in gradina.S-au schimbat multe.In scara bloclui nu mai avem bec,doar la intrare de fapt.L-a smuls cineva..Saracu’ bec,cine stie ce probleme o fi creeat?Langa parcarea din spate se mai face o parcare;s-au casatorit vecinii mei azi si am descoperit un magazin nou.Mda..prea multe aberatii in lant bat deja la ochi ca un contrast mult prea puternic.Cand e frig afara oamenii au capul golit de sange (eventual,unii si de creier).E fad orasul,dar inca imi place si inca ma simt bine,cu tot cu atmosfera rece ce seara se simte calda.Imi place. :)



Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.