Nu pot sa cred ca..

Te-am intalnit azi,dragule!

Te-am intalnit intr-o gara plina de trenuri aglomerate si m-ai privit adanc,cu ochii tai mari..mirati de imaginile ce le primeau.Credeam ca vrei sa-mi spui ceva cand de fapt tu ma vroiai pe mine muscandu-ma cu privirea.Ah...si ce sentiment superb mi-ai putut da!Pulsul imi crestea si bataile inimii faceau un cantec nebun de dubstep (arterele cred ca tripau).M-ai strans in brate si ti-am simtit oasele (asa aproape eram de tine)....M-ai sarutat intens vreo cateva secunde ce mi-au parut atunci minute,ore,zile..veacuri.Ti-ai plimbat mainile usor pe corpul meu intr-o maniera placuta,deloc perversa caci fiecare gest al tau era tandru si lipsit de tot ceea ce emana ceilalti baieti.Mi-ai dat fiorii primei nopti de sex si emotiile primului sarut doar la o simpla atingere.Mi-ai strans mainile mici in pumnul tau clipind usor,cu buzele intredeschise...ca si cum ai fi vrut sa-mi spui ceva..Dar ai lasat-o balta,de parca eu n-as fi inteles oricum ce ai fi vrut sa zici.Ai plecat pe strada stramtorata si plina de zapada lasand in urma ta niste versuri ce aproape ca le sopteai...si sunau a adio.

Nu pot sa cred ca mi-ai redat acele sentimente.Nu pot sa cred ca te vreau de ani si te-am avut minute.Nu pot sa cred ca te-am avut cateva minute in cap si de fapt te-am vrut in realitate.Nu pot sa cred ca postez despre tine si nici nu te-am intalnit...Asta nu pot sa cred!

-Nu pot sa cred ca la 2 dimineata am avut asa o inspiratie..:))-

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.