Poezie balistica

Uite ca in sf am ajuns si eu la lansare la Cedry2k - Poezie balistica.Foarte genial.Club marfa,oameni ok,am invatat un dans nou..oricum,am fost in elementul meu.

Cum orice parte buna trebuie sa aibe si ceva de cacat,asa a fost si la mine.Am stat destul de incordata din anumite motive..stresata si mai ales,m-am gandit la multe (desi ar fi trebuit sa-mi eliberez mintea).Ma rog,mai stresata am fost la afterparty,ca la concert mai aveam putin si atingeam punctul G cu basii vibrandu-mi in corp si cu versurile pe buze.N-as mai fi ramas la afterparty vreo 2 ore daca as fi avut ce sa fac,dar cum niciun metrou,autobuz sau tramvai nu circulau pe la orele alea,a trebuit sa ma conformez si sa stau.In fine,am ras destul de tare,si asta fara sa vreau neaparat.Asezata pe scena,obosita,incepusem sa urmaresc diversi oameni cu diverse ocupatii,una mai penibila ca cealalta.Atatea one night stand'uri intr-o singura noapte;atatia pasi de dans pe o singura melodie;atatea maini in aer la o singura strigare..Ma uitam la ei si ii vedeam cum danseaza si se pierd unii de altii gasindu-si rapid alta pereche.Da,ma uitam de acolo,de pe scena,si gandeam profund la multe,pana cand a rulat DJ-ul o piesa pe care o respect si mi-a dat si mie o nebuna pofta de dans,care s-a sfarsit printr-un cerc de oameni adunati in jurul meu,al Ilincai si inca unui tip (practicam dansul de care va ziceam mai sus,ma rog,nu tocmai un dans).

Iesiti din club,am mers sa ne plimbam aiurea..si ne-am ratacit intr-un frig incomparabil in minunatul si marele 'Mic Paris' .

..e pustiu cand e intuneric,dar e asa frumos sa ratacesti!

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.