Untitled


Era imposibil sa nu mi se strice PC-ul din nou,asa ca s-a stricat.

OK,acum e bine,functioneaza,fapt pentru care pot posta din nou,caci sincer...imi era dor.

A venit si iarna,vine si mosu',vin mosii de fapt,colindatorii care zici ca-s dracu.Ei bat la usa,tu iti aduni familia si faceti liniste blocati intr-o camera cat mai departe de usa de la intrare,dar uiti lumina aprinsa si auzi: "Stiu ca sunteti acolo,vedem luminaaaa" urmand clasica: "Am uitat sa o stingem cand am plecaaaat".Right!E frumoasa iarna,dar nu-i frumos cand vrei sa iti cumperi un vin fiert pe care dai vreo 4 lei si e intr-o canuta cat paharelul de tuica fiarta si nici macar canuta aia nu e full,e doar asa pe fund....ma rog,iarna!Oricum,destul cu astea!N-am mai facut nimic in ultimul timp,nu stiu daca am apucat sa scriu de plecarea mea la Sibiu,dar nici nu o voi face,sunt prea multe detalii si oricum,ce-i prea mult bate la ochi si plictiseste.M-am gandit la multe,inclusiv la gandire in sine si la cat de ravasite pot fi gandurile;la cat de greu poate fi sa povestesti ceva cand ai prea multe fiindca niciodata nu stii cu ce sa incepi avand in vedere ca ideile nu se leaga,deci nu au un inceput comun.Mi se imprastiau gandurile in drum spre Valcea,de la Sibiu,ca masinile pe sosea.Probabil realizarea principala din acea seara a fost ca eu nu sunt facuta (cel putin momentan) pentru relatii;nu sunt facuta sa fiu legata.Nu pot sa stau cu cineva mai mult de 2-3 luni (la 3 nici nu am ajuns),Dumnezeu stie de ce.Sper totusi sa ma loveasca si pe mine dragostea si sa simt ca pot sa stau langa omul ala oricat,fara sa ma plictisesc si fara alte mofturi.Bineee,bun,terminand si cu subiectul asta,am mai constat ceva ce evident ca toata lumea stia: "Daca o problema apare acum,e clar ca urmatoarele saptamani sau luni(in cazul nefericitilor-> vezi cazul de fata,EU) vor fi bantuite de alte probleme,ca doar,n-are cum sa vina singura,tre' sa-si ia intreg neamul."Cat timp n-am avut PC am ascultat multa rockareala,ceea ce nu am mai facut de mult..si ce bine m-am simtit..Da,nu stiu de ce am tinut mortis sa mentionez si asta,dar pana meaaa,chiar asa a fost.Cu tot cu gandurile mele imprastiate printre masini,am avut timp sa observ cat de trist mi se pare orasul..Valcea nu mai e jeg,e fad.A avut grija primarul sa acopere tot cu o ploaie de beculete albastre de care n-ai cum sa scapi nici cand nu mai sunt;odata ce le vezi,imaginea te va urmari,impreuna cu colindele lui Hrusca,TOATA IARNA.

Multumesc pentru atentia acordata registrului de aberatii pe ziua de azi!

Si asta e pentru tine,draga (cum zicea Katana):


Florin Chilian - Zece
Asculta mai multe audio Muzica

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.