Cand eram mica obisnuiam sa...


Cand eram mica obisnuiam sa cred si sa fac o groaza de prostii..Credeam ca benzina din balta e un curcubeu care o sa apara pe cer cand va ploua prea tare si apa nu va mai avea loc in balta..ceea ce era o mare absurditate,dar era ideea mea si credeam in ea.Credeam..credeam ca o sa cresc si o sa fiu o briosa,sau cel putin,speram asta.Credeam ca daca o sa fac un cort pe balcon o sa fie o idee brilianta,dar s-a lasat cu par smuls (chiar si piele) din cauza scotch-ului cu care il lipisem si care ajunsese pe Ilinca..Obisnuiam sa stau pe balcon vara si sa beau ceva,orice..uitandu-ma cum trec masinile si gandindu-ma cu oroare ca nu am ce face maine,dar imi era bine.Imi era bine crezand ca poneiul e aceeasi chestie cu inorogul si acadelele sunt gume intarite.Credeam ca , cubuletele de zahar sunt lipite cu miere si ca mierea se ia cu lingurita din stup si se pune in borcane.. Credeam ca daca ai cosuri nu te speli...Credeam ca e mai bine sa te dai cu un parfum dulce fiindca o sa pari mai femeie.Asa eram eu..si asa sunt si acum,la fel de zapacita.Inca astept Fat-Frumosul pe un cal sau un chopper...Inca mai sper ca Fat-Frumosul meu sa vrea sa fie un ecler..Briosa si eclerul...

Cand eram mica obisnuiam sa visez la clipa asta...ca acum sa obisnuiesc sa o traiesc!

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.