Cand iubesti..


Pe cand eram copila si simteam fiecare atingere a lui extraordinar de intens,noptile mele erau mai albe dar zilele mult mai fericite.
Nimic de taiat vene in ce zic eu,fiindca nu vreau sa ajung la chestii gen "Drama Queen" insa,vreau doar sa spun ca am incetat sa mai simt ce simteam atunci.N-am mai avut niciun sir de nopti albe pierdute pe lacrimi izvorate din paranoia fiindca acum o las mai moale.Nu insinuez ca asta as vrea,dar hai sa te lamuresc...
Primele atingeri pe fese si sani nu mi s-au parut nicidecum perverse.Nici in 10 ani nu m-as fi putut gandi ca din asta voi ajunge la sex si acum nici in 20 de ani nu m-as putea gandi ca atingerile vor ramane simple atingeri pline de fiori,nu de ceva pervers.Cat despre sarut...nu cred ca am sa mai simt niciodata ce am simtit cand l-am descoperit.Era extrordinar de pur,fiindca buzele mele erau virgine si tremurau la atingerile buzelor lui.Mi-e dor sa simt ce simteam atunci si ceea ce doare cel mai tare este ca nu imi pot impune.Nu pot programa dragostea cum programez alarma pe la 8 dimineata si nici fiorii nu ii pot readuce daca nu simt nimic.Sunt totusi fercita ca e un inceput acum,dupa ceva vreme.Vorbesc despre iubire ca despre ceva extraordinar.Ca despre un drog care te face sa te lasi de pacalelile alea de prafuri care-ti fac nasul rosu si-ti recreeaza intr-un stil aparte toate scenele pe care le-ai vazut prin filme cand erai mic si de care ai uitat;toate scenele care ai vrea sa se intample si toate fobiile tesute intr-un film horror.Da!Dragostea e drogul care te motiveaza sa traiesti in primul rand,dar sa fie clar...nu vorbesc aici de iubire superficiala,ci de iubire pura.Iubirea de care discutam mai sus.Iubirea care te face sa te simti incepator in ale vietii desi sa zicem ca ai 30 de ani si un amalgam de experiente.Iubirea care te face sa te gandesti noaptea la cati copii o sa ai cu el/ea si cat de devreme va trebui sa iesiti din casa vara cand veti fi batranei,sa nu va bata soarele in ceafa.Iubirea care te face sa vrei sa o ai in brate in fiecare zi si sa imbatranesti asa cu ea.Ascult de cele mai multe ori parerile multor oameni si imi fixez in cap idei.Aud cum ca ar fi o rusine sa ai mainile pe sub tricoul lui cand suneti la semafor de exemplu.O fi,dar...Ce conteaza?Va iubiti fratilor.Faceti sex pe semafor si daramati-l daca e nevoie.Daca dragostea voastra e in floare printre culorile delirante ale semaforului,atunci uitati de lume fiindca acela e momentul vostru!Sunt nonconformista in d'astea si poate parerile mele ti se par aberante sau deloc dezvoltate,dar atata timp cat e o tara libera,am sa pictez peretii si-am sa va zgarii pe timpane daca va fi nevoie,ca sa-mi fac publica parerea.Am dat-o din una in alta din nou,asa cum fac mereu.Esentialul a fost spus si de mai mult nu cred ca ar fi nevoie.Daca inca citesti ce zic,stiu ca mi-ai inteles parerea si sper sa nu te apuci sa o interpretezi gresit.Ca prima oara poate nimic nu se mai simte,fiindca prima dragoste e clar..nu se uita niciodata!Astept sa-mi zici si tu de prima ta dragoste...As incepe ceva nou pe blog,dar aici,am nevoie de tine.Nu e mare chestie...Si..ca sa incep si eu ca la emisiunea 9292 cu dr. Andrei,sau ca la French Kiss de pe KissFM: "Zi-mi povestea ta si sunt aici sa te ascult!"

Seara buna iti doresc.

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.