E...Haos?!


Nu stiu daca mai tineti voi minte,dar eu pt 2010 mi-am dorit mai multa lectura si slava Domnului am primit-o.Citesc 2 carti in paralel ca pe a III-a deja am terminat-o.Frumos sa lecturezi,chiar frumos.In fine..am avut azi o zi de exceptie.Am intarziat iar la prima ora.Nici nu stiam ce scuza sa mai bag [antrenamente,mi-a intarziat autobuzul,a fost traficul aglomerat si nu avea tata cum sa se strecoare..]..Da' de unde?Antrenamentele sunt seara,cu autobuzul merg rar ca nu fac naveta si tata conduce ca un melc,fapt pentru care nu mai avem masina.In fine..am gasit azi un citat absolut si am facut niste realizari interesante de pe urma lui.Citez:"[...]oamenii isi schimba bucuros stapanirea,in credinta ca vor avea alta mai buna,ceea ce ii face sa ridice armele impotriva celui care domneste asupra lor,dar se inseala,pentru ca experienta le arata apoi ca starea lor a devenit de fapt mai rea."Da,asa e.Si asta a fost zisa cu ani buni in urma dar inca mai este valabila pentru vitele din ziua de azi care se cearta pe tema politicii asteia sarace si haotice.Fiindca asa este,e haotica.Daca una dintre regulile pentru a conduce o tara ar fi sa nu schimbi nimic brusc,mai ales cand oamenii s-au obisnuit cu sistemul,atunci e clar ca nu este respectata.De fiecare data cand un alt pinguin schizofrenic ajunge la conducere schimba ceva[in special in invatamant].E HAOS!E haos pentru ca in primul rand suntem un popor obisnuit cu libertatea,cu prea multa libertate de fapt [nu spun ca ar fi ceva rau,dar ce-i prea mult strica] si din cauza asta nimeni nu face fata.Intr-un timp nici guvern nu aveam..pe sistemul "Tine-ma Doamne daca vrei sa ma ai!".Ma uit in jur la oamenii astia ratutiti cu capetele pierdute printre probleme si blocate la servici pe birou printre zeci de dosare.Ma uit la oamenii astia care traiesc o aiureala totala,facand pana si rutina sa devina un dezastru complicat.Ma uit la ei si apoi ma uit la mine in oglinda.O bucata de carne stresata de probleme care de fapt,nici nu prea sunt si  care oricum ar trebui digerate zi de zi.Ma uit si ma gandesc ca 3/4 din viata o s-o traiesc intr-o lume plina de invidie si automat ura.Ce oameni...Ce oameni cu pretentii mari la altii si cu asteptari de la sine asa mici!Eram tampiti si inainte,dar criza ne-a tampit mai rau.E criza de bani,criza de gaz,criza de orice,pana si de zambete.E criza si e haos,dar ne adaptam..

Postări populare de pe acest blog

Vor s-aduca SFARSITU'

Strada Corbeni

EU..scriu.